class="no-js">

فولکس واگن گلف با عملکردی در حد سوپراسپرتها

فولکس واگن گلف با عملکردی در حد سوپراسپرتهاReviewed by فولکس واگن گلف با عملکردی در حد سوپراسپرتها on Oct 19Rating: 5.0فولکس واگن گلف با عملکردی در حد سوپراسپرتهافولکس واگن گلف با عملکردی در حد سوپراسپرتها

فولکس واگن گلف با عملکردی در حد سوپراسپرتها

فولکس واگن گلف با عملکردی در حد سوپراسپرتها


بعضی از تیونرها این توانایی را دارند که هر خودرویی را درحد کمال و بالاتر از تصور ما تقویت کنند. در بسیاری از مواقع با افزودین توربوشارژر و کیت نیترو می توان قدرتهای خارق العاده ای بدست آورد اما اگر قرار باشد در چهار چوب معیارهای استاندار و بدون لطمه به کیفیت و طول عمر خودرو، آن را تیون نماییم، باید حساب شده تر عمل کرد.

اوتینگر اتریشی یکی از چنین تیونر هاییست که فولکس گلف R را دستمایه آخرین پروژه خود قرار داده سات. اساس کار استفاده از یک مدل R MK7 با توان تولیدی موتور ۳۵۵ اسب بخار است. با کمک کیت های تقویت موتور اوتینگر، این قدرت به ۳۷۵ و ۳۹۵ اسب بخار خواهد رسید.

در اصل تیون خودرو از موتور ۲٫۰ لیتری توروبوی ۲۹۵ اسبی و ۳۸۰ نیوتن متری آغاز می شود. این مدل شتاب صفر تا صدی در حد ۴٫۹ ثانیه دارد و از یک گیربکس DSG دوکلاچه استفاده می کند. مدل گیربکس دستی شش سرعته همین خودرو، شتابی به اندازه ۵٫۱ ثانیه دارد. نهایت سرعت نیز به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است. اوتینگر می تواند تا ۱۰۰ اسب به این توان بیافزاید. این افزایش از طریق استفاده از توربوشارژر بزرگتر، تغییر کامل سیستم اگزوز و تغییراتی در سیستم ECU یا مغز متفکر خودرو حاصل می گردد.
نتیجه خودرویی با ۳۹۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد این خودرو به زیر ۴ ثانیه رسیده است. نهایت سرعت نیز به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت بالغ می گردد.

علاوه بر تقویت موتور، کیت بدنه جدیدی نیز با زیر سپری های جلو و عقب جدید، اسپویلر سقفی، رینگهای ۱۹ و یا ۲۰ اینچی آلیاژی بسیار سبک وزن، ترمزهای مسابقه ای و اگزوزهای کرومی برای این خودرو مهیا می باشد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *